Ce format de reclama ar trebui sa folosesc?


Ca o regula de baza, varietatea de formate de reclama tinde sa dea posibilitate mai mare de generare de venituri. Cititorii absorb informatia prin unitatile de reclama (care sunt mai multe cuvinte la un moment dat).
   Daca unitatea de reclama este bine pozitionata pe pagina, aceste formate de reclama pot sa-ti aduca venituri bune. Formatele pe care le-am gasit ca fiind cele mai eficiente sunt: 336x280, 300x250 si 160x600.
   Tine cont ca in timp ce de obicei aceste formate de reclama sunt eficiente, nu trebuie sa folosesti formatul care se completeaza cel mai bine pe paginile tale.
Clic pentru a-ti alege, din formatele disponibile, formatul si dimensiunea reclamei care se potriveste cel mai bine paginii tale: Reclame prin Text | Reclame prin Imagini | Unitati de Linkuri | Unitati de Linkuri tip Tema.

   Nota informativa pentru a fii eficient cu un spatiu de reclama mic:
   Incearca unul din formatele unitatilor de link-uri (link units), ca in exemplul de mai jos. Aceste formate sunt mici, relevante, si se integreaza bine in locatiile in care reclamele normale nu pot.

Exemple de unitati de link-uri:
 5 linkuri 4 linkuri
 4 linkuri