Descopera noi oportunitati de a face bani in timp ce utilizatorii descopera internet-ul


 Cand adaugi pe site-ul tau casuta de cautare Google, poti sa imbunatatesti experienta online a utilizatorilor, descoperind o noua cale de a face bani, si intelegand mai bine nevoile utilizatorilor tai, toate in acelasi timp.
   Utilizatorii vor aprecia oportunitatea de a cauta pe internet prin intermediul site-ului tau si tu vei aprecia oportunitatea de a face bani prin clic-urile primite de la utilizatori de pe pagina de rezultate. Pagina de rezultate poate fi personalizata pentru a se potrivi cu tema site-ului tau, si vei fi platit pentru fiecare clic pe reclamele afisate.
   Urmeaza pasii de mai jos pentru a crea codul pentru cautare Google - si in acelasi timp sa faci si bani din urma reclamelor afisate pe pagina de rezultate.
Da clic pe meniul Adsense Setup iar pe pagina afisata clic pe linkul "Adsense for search".
   Urmati pasii prezentati in imagine, 1: selecteaza optiunea Google WebSearch + SiteSearch2: tasteaza adresa site-ului tau pentru ca vizitatorii sa poata cauta in paginile tale, 3: selecteaza culoarea textului - alb sau negru - daca selectezi alb, fundalul va avea culoarea neagra iar textul alb, daca selectezi negru, fundalul va avea culoarea alba iar textul negru 4: clic pe butonul Continue pentru a genera codul.
1: selecteaza culorile pentru pagina, 2: tasteaza adresa URL unde se afla logo-ul site-ului tau; 3: tasteaza adresa unde sa-i directioneze pe vizitatori in caz ca dau clic pe logo; 4: Selecteaza tara -Romania5: clic pe "Add new channel" pentru a crea un nou canal care-ti permite sa vezi cati bani faci din reclame; 6: clic pe butonul Continue pentru a genera codul.
Ultimul pas: copiaza codul si insereaza-l pe pagina ta - in spatiul dorit.

Nota pentru o mai buna intelegere a utilizatorilor tai:
Ai avantajul raportului a celor mai cautate cuvinte. Topul cuvintelor cautate furnizeaza o lista cu cele mai cautate 25 cuvinte cheie realizate de cutia de cautare prin AdSense. Folositi-l pentru a determina cele mai cautate topic-uri pe site-ul tau, sau investigheaza ce nu pot gasi utilizatorii pe site-ul tau. Oricum l-ai folosi, raportul celor mai cautate cuvinte poate fi un instrument puternic in analizarea si imbunatatirea site-ului tau.